هدایای تبلیغاتی برای بسیاری از سال‌ها یک انتخاب محبوب برای شناسایی برند در طی تبلیغات بازاریابی بوده است.
اکنون که ردیابی تبلیغات در اینترنت جزئیات زیادی را در مورد نتایج تبلیغات ارائه می‌دهد، مهم است که نشان دهیم که هدایای تبلیغاتی و هدایای نامگذاری شده تاثیر مثبتی بر روی برند و شما دارند.
انجمن¬های متعددی چندین نظرسنجی و تحقیق را انجام داده است که شواهدی را نشان می‌دهد که ارتباط مستقیمی بین عرضه هدیه تبلیغاتی و بهبود در شناسایی برند و افزایش وجود دارد.
علاوه بر آگاهی از برند و بهتر، این شکل از تبلیغات بازده بهتری در سرمایه‌گذاری دارد.
در اینجا برخی از یافته‌های کلیدی تحقیق آورده شده است. این تحقیق شامل بررسی نزدیک به ۱۵۰۰۰ نفر از افرادی بود که در طول سال گذشته یک هدیه تبلیغاتی دریافت کرده بودند.
۶۶ ٪ از شرکت کنندگان ادعا کردند که می‌توانند برند هدیه تبلیغاتی را که در ۱۲ ماه گذشته دریافت کرده¬اند را به خاطر بیاورند.
بازدهی سرمایه روی هدایای تبلیغاتی بازگشت بهتری به سرمایه‌گذاری نسبت به تبلیغات رادیویی و فضای باز دارد و برابر با تلویزیون و تبلیغات چاپی است.
۷۹ ٪ ممکن است دوباره با این شرکت کار کنند.
بیشتر شرکت کنندگان (۸۷ درصد) یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه می‌دارند.
حدود نیمی (۵۶ ٪) گفتند که تاثیرپذیری آنها از یک شرکت پس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی بهبود یافته است.

محصولات تبلیغاتی محبوب

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی از نظر آن‌هایی که مورد نظرسنجی قرار گرفتند، فلش مموری تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، وسایل الکترونیکی، یا یک لیوان تبلیغاتی بود.
زمان تصمیم گیری در مورد انتخاب یک هدیه تبلیغاتی دارای طول عمر بالا، لیوان تبلیغاتی یکی از مواردی است که زمانی طولانی مورد استفاده قرار می گیرد.
وقتی نوبت به طول عمر رسید، بخش زیادی از آنها (۸۷ درصد) گفتند که آن‌ها یک مورد تبلیغاتی را بیش از یک سال و ۳۰ درصد از آنها محصولات تبلیغاتی را تا ۴ سال نگه می‌دارند.
البته، هر چه محصول تبلیغاتی بیشتر نگهداری شود، تاثیر بیشتری بر روی گیرنده و هر کس دیگری که گیرنده را در هنگام استفاده از محصول تبلیغاتی می‌بیند خواهد گذاشت.
تاثیر این محصولات بر روی گیرنده‌ها بسیار عالی است. آنها می‌توانند نوع خاصی از محصول دریافت‌شده را به خاطر داشته باشند و همچنین نام برند یا نام شرکت را برای مدت‌زمان طولانی بعد از دریافت آن به خاطر بسپارند.
در حقیقت، بیش از ۹۴ ٪ از کسانی که در این تحقیق شرکت کردند ، گفتند که برند آیتم تبلیغاتی و یا محصول تبلیغ‌شده را فراموش نمی‌کنند.

می توان هدایای تبلیغاتی را مناسب رفتارهای مصرف‌کننده تغییر داد

رفتار مشتری

یک آمار از هدایای تبلیغاتی مارک دار، نشان می‌دهد که آنها چگونه می‌توانند عادت‌های را تغییر دهند. بسیاری از مشتریان می‌خواهند مقدار خود را تغییر دهند تا یک هدیه تبلیغاتی رایگان دریافت کنند.
این به این معنی است که تبلیغاتی مانند هدیه در مقابل می‌تواند یک مورد تبلیغاتی باشد. مصرف کنندگان به احتمال زیاد آیتم‌های هدیه داده شده را تا چند سال پیش خود حفظ می‌کنند.
زمانی که از آن‌ها در مورد هدیه دادن محصولات تبلیغاتی سوال شد، برخی حتی گفتند که آنها محصول تبلیغاتی خود را به عنوان هدیه به فردی دیگر اهدا خواهند کرد. یکی از دلایل اصلی که مصرف کنندگان هدایای تبلیغاتی را پیش خود نگه می‌دارند این است که آن‌ها را مفید می‌دانند.
بهترین ترکیب برای یک هدیه تبلیغاتی موثر این است که برای گیرنده یادآوری برند شما در آینده امکان پذیر باشد.

هدایای تبلیغاتی چگونه استفاده می‌شوند؟

استفاده اصلی برای محصولات تبلیغاتی افزایش شناسایی برند است.
با این حال، مدیران بازاریابی و بازاریابان نیز گزارش می‌دهند که آنها اغلب از کالاهای مارک دار برای محصولات تبلیغاتی استفاده می‌کنند و آن را با فراخوانی برای ترکیب می‌کنند.
به هر حال شما تصمیم می‌گیرید که از هدایای تبلیغاتی در تبلیغات خود استفاده کنید، از محصولاتی استفاده کنید که به شما در ایجاد آگاهی از برند و افزایش برای شرکت¬تان کمک خواهند کرد.


لیوان تبلیغاتی - هدایای تبلیغاتی راسا گیفت تبلیغاتی ,هدیه ,برند ,مورد ,استفاده ,تبلیغات ,هدیه تبلیغاتی ,محصولات تبلیغاتی ,هدایای تبلیغاتی ,لیوان تبلیغاتی ,محصول تبلیغاتی ,برای محصولات ت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سرزمین مداحی بهترین سایت بیت کوین رایگان اجناس فوق العاده گذر اردیبهشت جستجوگر Digiheart